بوسنر فیشر

ولوم بوستر
تقویت کننده فشار وسیله ای است که برای افزایش فشار منبع تغذیه از یک کنترلر استفاده می شود. از تقویت کننده فشار در جایی استفاده می شود که فشار برنامه برای کار ابزارهای میدانی کافی نباشد. تقویت کننده فشار مشترک تقویت کننده 2: 1 است ، به این معنی که فشار را دو برابر می کند.

ولوم بوستر معمولاً برای افزایش پاسخ یک کنترل کننده پنوماتیک به شیر کنترل استفاده می شود. این کار با افزایش سرعت جریان هوا به محرک انجام می شود. ولوم بوستر بهمراه یک موقعیت یاب در شیر کنترل فشار برای افزایش سرعت نوازش استفاده می شود. تقویت کننده دارای یک بستن ثابت است (که توسط ابعاد سیت به ‐ سیت های منبع تغذیه و اگزوز کنترل می شود) که در طول مونتاژ و آزمایش کارخانه است.

عملکرد
کنترل کننده به جای شیر کنترل ، سیگنال خروجی خود را به تقویت کننده اعمال می کند. شیر پیلوت در تقویت کننده نیاز به حدود 1 اینچ مکعب هوا برای تغییر مکان دارد. هوا برای کارکردن سوپاپ با فشار 35 فوت مکعب در دقیقه از تقویت کننده عبور می کند و باعث افزایش زمان نوازش شیر کنترل می شود.
تنها مورد نیاز ولوم بوستر ، تنظیم محدودیت بای پس برای عملکرد محرک پایدار است. اگرچه سیستم هایی با خصوصیات مختلف ممکن است به تکنیک های مختلف تنظیم نیاز داشته باشند