فوم لوله ای سفید

فوم لوله ای سفید

فوم پلی اتیلن

ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای ریز هوا که بدلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد. پلی فوم در دمای ۳۵- تا ۹۰۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوامل مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت می باشد و از نفوذ آب جلوگیری می نماید.فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای ریز هوا که بدلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد. پلی فوم در دمای ۳۵- تا ۹۰۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوامل مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت می باشد و از نفوذ آب جلوگیری می نماید.

عایقهای لوله از سایز ۳/۸ تا ۲ اینچ در رنگهای مختلف تولید می گردد. عایق لوله پلی فوم بدلیل داشتن ضریب انتقال حرارت پایین جهت عایقکاری لوله های آب سرد و گرم، گاز و سایر تاسیسات و مخازن بکار می رود و از اتلاف انرژی ، یخ زدگی و زنگ زدگی در لوله جلوگیری می نماید.

فوم های لوله به جهت عایق بندی لوله های آب سرد و گرم، تاسیسات حرارتی و برودتی در صنعت های متفاوت مانند نفت و گاز، حفاظت ازسیستمهای لوله شی در مقابل صدمات فیزیکی و شیمیایی بکار برده میشوند. فوم لوله همچنین در صنعت خودرو سازی، صنعت بسته بندی و تزیینی نیز کاربرد دارد. فوم های لوله دارای مدل های متنوعی از جمله الاستومری و پی اتیلن هستند که در ضخامت های ۱۲میلیمتر الی ۶۳میلیمتر عرضه میشود. این فوم های لوله بصورت توری ، روکش آلومینیوم و… ساخته می شوند و در اختیار مشتریان قرار میگیرند.

 

علاوه بر عایق لوله از این فوم می توان به عنوان ضربه گیر نیز استفاده نمود چرا که یکی دیگر از ویژگی های فوم پلی اتیلن نرم بودن آن و از سوی دیگر محبوس بودن حباب های هوا در ساختار سلول بندی این فوم است. این ویژگی موجب شده است از نوع لوله ای فوم پلی اتیلن به عنوان ضربه گیر لوله هایی نظیر داربست، وسایل بازی کودکان و وسایل ورزشی ( نظیر حلقه بسکتبال و تیرک دروازه) … استفاده شود.

 

فوم های پلی اتیلنی در مقابل هوای مرطوب و نفوذ آب مقاوم هستند و این امر سبب پیشگیری از پوسیده شدن آنها و زنگ زدن لوله ها می شود. کاربرد این فوم ها در گستره دمایی ۳۵- درجه سانتیگراد الی ۹۰+ سانتیگراد است. فوم پلی اتیلنی مانند فوم الاستومری در مقابل شرایط مخرب شیمیایی و محیطی مقاومت خوبی دارد.