پیچ فیکس

پیچ فیکس

پیچ فیکس نوعی از اتصال ام دی اف و چوب می باشد که قابلیت جدا شدن پس از مونتاژ را دارد. پیچ فیکس دارای دو مهره در دو سر خود می باشد که برای اتصال بدنه های یونیت به یکدیگر به کار برده می شود.

 

در کارگاه‌های نجاری برای ساخت انواع قفسه‌ کتابخانه، کمد، کابینت و… از اتصالات مخصوصی استفاده می شود که دو یا سه صفحه ام دی اف را به یکدیگر متصل و فیکس می کند. پیچ فیکس ثابت قطر 8 میلی متر  یک نوع اتصال مخصوص برای انواع سازه های ام دی اف و چوب می باشد که توانایی فیکس کردن 2 صفحه ام دی اف در کنار یکدیگر را دارد. پیچ فیکس ثابت قطر 8 میلی متر با مقاوم ترین جنس در کشور چین ساخته شده است.

این نوع پیچ ها که بیشتر در کار های نجاری و MDF کارها مورد استفاده میشوند و در بسیاری از مشاغل صنعتی نیز مورد استفاده میشوندپیچ اول دارای رزوه داخلی و پیچ دوم دارای رزوه خارجی میباشد و این پیچ ها درون هم فیکس میشوند و برای اتصال آن نیازی به مهره نمیباشد.

مشخصات فنی  پیچ فیکس ثابت به صورت زیر می‌باشد:

  • ساخت کشور چین
  • سرعت تولید و دقت بالا
  • سهولت نصب و کاهش زمان مونتا‍ژ
  • مخصوص اتصال 2 ام دی اف 16 الی 19 میل به یکدیگر
  • قطر پیچ: 8 میلی متر
  • طول پیچ در حالت بسته: 29 میلی متر

 

این محصول با استفاده از استیل مرغوب ساخته شده و پیچ چهارسو استیل به شما امکان فیکس کردن ورق های ام دی اف، پی وی سی و چوب و … در کمترین زمان ممکن را خواهند داد. از مهمترین ویژگی های این پیچ های کابینت میتوان به پره های طرح خار آن اشاره کرد که به شما کمک میکند تا قسمت بزرگ پیچ در سر جای خود ثابت بماند و پیچ چهارسو به راحتی در آن بسته شود.

این نوع پیچ ها در اتصالات شیر آلات نیز استفاده شده اند و میتوان در این نوع صنعت هم استفاده کرد.کاربرد دیگری که این محصول  دارد در پیچ کردن دستگیره پلاک می باشد که میتوان در این نوع صنعت هم از این نوع پیچ ها برای راحتی کار استفاده کرد.همچنین جنس برنجی این نوع پیچ به دلیل اینکه به صورت روان بسته میشوند و همین کار از خوردگی و زنگ زندگی جلوگیری میکند که میتواند یک محصول عمری باشد.نوع دیگری که این محصول دارد و جزو محصولات پرفروش هم به حساب می آیند ، پیچ فیکس پلاستیکی می باشند که کاربرد های مخصوص خودش مخصوصا در صنایع کابینت به شدت مورد استفاده قرار میگیرد.