واشر نسوز ساده

واشر نسوز ساده

واشر نسوز ساده

واشرها جزو اتصالات بسیار پر کاربردی هستند که در انواع مختلف تولید می شوند . واشر در واقع برای عایق کردن نقاط مختلف و  پیوند دادن لوله ها , لوله کشی های مخازن و پروژه های مربوط به آب بندی  کاربرد بسیار دارند . واشر ها در انواع مختلف فلزی و پلاستیکی ساخته شده است . واشر نسوز ساده یکی از انواع این محصول پر فروش است که در صنعت کاربرد های زیادی دارد .

واشر نسوز ساده از ورق کلینگریت با توجه به نیاز و سلیقه مشتری در انواع گرافیتی , آرامید , سیم دار , بدون سیم و تفلونی و PTFE ساخته خواهد شد . این نوع واشر نسوز با استفاده از دستگاه های CNC با احتیاط و در کیفیت بالا برش داده می شود و از ان ها در گسکت فلنج , سیل کننده های دیگ و موارد دیگر استفاده می شود . تهیه این محصول را نمی توان بدون اگاهی انجام داد زیرا خرید و تولید ان به مسائلی مانند دمای کارکرد , فشار کارکرد , محل اتصال و ابعاد و سایز واشر مورد نیاز بستگی دارد . واشر نسوز ساده تر کیب شده از آرامید , فایبر گلاس و چسب مخصوص است که دارای ویژگی های زیر می باشد :

  • استفاده در دمای 180 به صورت مداوم و حداکثر 350
  • حداکثر فشار 50بار
  • مقاومت مناسب برای اب بندی

این نوع محصول در واقع به معنی درزگیر و درزبند نیز هست که وظیفه پر کردن فضای خالی بین قطعات را برای جلوگیری از نشتی اب به عهده دارد . واشر نسوز ساده , قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد که می تواند در برابر اب , بخار اب , روغن , گاز , الکل , اسید و مواد نفتی  و فشار بالا تحمل و مقاومت کند .

واشر نسوز محصولی است که کاربردهای متفاوتی در صنعت دارد. این محصول از ورق کلینگریت ساخته می‌شود و تنوع زیادی دارد که با توجه به ضخامت مورد نظر قابل مصرف است.

ورق کلین گریت حاصل ترکیب پودر آزبست با رزینهای لاستیکی همانند SBR , NBR , NR تولید می گردد. ورق کلین گریت دارایی قابلیت انعطاف پذیری بالا و تحمل حرارت تا دمایی۵۰۰ درحه سانتیگراد و خاصیت مکانیکی و شیمایی مناسب می باشد .که بیشترین کاربرد ورق کلین گریت جهت آب بندی سطوح صاف و نیمه صاف دارد . و انواع مختلف آن مقاوم در برابر آب ، بخار آب ، روغن ، گاز ، الکل ، اسید و مواد نفتی می باشد که به عنوان یکی از مواد اولیه در ساخت واشر استفاده می گردد.